Klåfingrig - jag?

Det är ju tur att jag inte har ambitioner att tjäna pengar på min blogg...Förra inlägget 7 mars! 43 dagar sedan!
Fast om jag skulle det, tjäna pengar-ambitioner, vad skulle jag kallat mig då. Brunett-Marre klingar inte så fint precis. Men om någon skulle komma på något passande bloggnamn så gör gärna en kommentar om det. 
 
Nej, jag får nog allt hålla mig till annat om det ska bli inkomst i plånboken. Just nu håller jag på att förbereda inför utvecklingssamtal. I år är det så fiffigt att det ska skrivas digitalt. Ja,det är fiffigt, om man sparar och inte trycker på knappar som man inte ska trycka på. Vilket hände för ungefär en timme sedan. Just denna fröken råkade trycka på en knapp och allting försvann. Och nu hittar jag det inte. Är man klåfingrig så är man :(

Fick därför ta fram minnesfunktionen i hjärnan och leta upp samtalet och skriva ner det än en gång och hoppas att jag fått med allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0