Bowling o Halofenomen


Egentligen skulle jag lagt in lite bilder från jul/nyår men kamerans kontakt med datorn ville inte infinna sig idag. De bilderna får snällt vänta i kameran.

Till dess - håll tillgodo med lite mobilfoton från vår Sälenresa. 


Vi var på nyöppnade Experium i Lindvallen för en timmas bowling.
I väntan på banan intogs denna cider, briska - granatäpple.
G
od eller inte? Jodå, halvgod var den allt.






Efter bowlingen, som för övrigt gick uruselt, ställde jag tillbaks de lånade skorna i hyllan. Det är mina som är till vänster. Hade jag haft de andra hade jag bara behövt en sko. Undrar om man får bowla för halva priset då? Det hade säkerligen inte gått sämre än vad det gick för fru Ö. För bara något år sedan vann jag över sönerna (och maken). Kan inte begripa hur de kan bygga så dåliga bowling banor..........................









I  Skövde bedårade sig Halo över oss
och i Falköping skådades detta underbara vinterlandskap.

               




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0